30 december 2021
HELPT U ONS HUISHOUDBOEKJE OOK DIT JAAR ROND?
Voor Beter OV draait volledig op vrijwilligers en is, als volstrekt onafhankelijke belangenorganisatie, in financieel opzicht geheel afhankelijk van giften van bestuursleden, reizigers en (andere) sympathisanten.
Door giften konden dit jaar tot heden worden gedekt:
Computerkosten/website/huur postbus € 432,25
Daarnaast hebben bestuursleden onderstaande kosten voorgeschoten, die nog niet door giften zijn gedekt:
Bureaukosten € 9,60
Computerkosten € 87,97
Reiskosten € 42,08
Wij hopen dat mensen die Voor Beter OV een warm hart toedragen, een gift serieus willen overwegen. Een eventueel overschot zal worden gebruikt om volgend jaar kosten te dekken. Overigens worden er door bestuursleden ook kosten uit eigen zak betaald, zoals reiskosten binnen de stad en koffie voor hunzelf of hun gesprekspartners.
Een financiële bijdrage is meer dan welkom op bankrekeningnummer NL36 RABO 1510 2835 87 ten name van onze penningmeester G.J. Nielsen te Amsterdam, onder vermelding van “Gift Voor Beter OV”. Namens bestuursleden, vaste adviseurs en sympathisanten hartelijk dank!
2 januari 2020
DANK AAN ONZE SPONSORS
Eind december deden wij een oproep om het door bestuursleden voorgeschoten geld bij te passen. Dat was succesvol. We zijn voor wat betreft het jaar 2019 uit de kosten. Wij beschouwen uw financiële steun als blijk van waardering voor onze inzet. Hartelijk dank!
28 december 2019
HELPT U ONS HUISHOUDBOEKJE OOK DIT JAAR ROND?
Voor Beter OV is, als volstrekt onafhankelijke belangenorganisatie, in financieel opzicht geheel afhankelijk van giften van bestuursleden, reizigers en (andere) sympathisanten.
Door giften konden dit jaar tot heden worden gedekt:
Reiskosten € 175,62
Bureaukosten € 16,00
Computerkosten/website € 502,50
Daarnaast hebben bestuursleden onderstaande kosten voorgeschoten, die nog niet door giften zijn gedekt:
Huur postbus € 253,50
Wij hopen dat mensen die Voor Beter OV een warm hart toedragen, een gift serieus willen overwegen. Een eventueel overschot zal worden gebruikt om volgend jaar kosten te dekken. Overigens worden er door bestuursleden ook kosten uit eigen zak betaald, zoals reiskosten binnen de stad en koffie voor hunzelf of hun gesprekspartners.
Een financiële bijdrage is meer dan welkom op bankrekeningnummer NL36 RABO 1510 2835 87 ten name van onze penningmeester G.J. Nielsen te Amsterdam, onder vermelding van “Gift Voor Beter OV”. Namens bestuursleden, vaste adviseurs en sympathisanten hartelijk dank!
27 december 2018
HELP ONS HUISHOUDBOEKJE ROND
Voor Beter OV is, als volstrekt onafhankelijke belangenorganisatie, in financieel opzicht geheel afhankelijk van giften van bestuursleden, reizigers en (andere) sympathisanten.
Door giften konden dit jaar tot heden worden gedekt:
Reiskosten € 137,40
Representatie € 23,25
Bureaukosten € 24,99
Kosten postbus € 253,50
Daarnaast hebben bestuursleden onderstaande kosten voorgeschoten, die nog niet door giften zijn gedekt:
Reiskosten € 144,90
Representatie € 8,40
Bureaukosten € 36,10
Wij hopen dat mensen die Voor Beter OV een warm hart toedragen, een gift serieus willen overwegen. Een eventueel overschot zal worden gebruikt om volgend jaar kosten te dekken. Overigens worden er door bestuursleden ook kosten uit eigen zak betaald, zoals reiskosten binnen de stad en koffie voor hunzelf of hun gesprekspartners.
Een financiële bijdrage is meer dan welkom op bankrekeningnummer NL36 RABO 1510 2835 87 ten name van onze penningmeester G.J. Nielsen te Amsterdam, onder vermelding van “Gift Voor Beter OV”. Namens bestuursleden, vaste adviseurs en sympathisanten hartelijk dank!
Steun ons
Al sinds de start van de Maatschappij Voor Beter OV worden de kosten, voorzover ze niet kunnen worden gedekt uit de ontvangen giften van reizigers en anderen die de doelstellingen onderschrijven, door de oprichters gedragen. De kosten blijven binnen de perken doordat we uitsluitend met vrijwilligers werken, die hun ideaal, een goed Openbaar Vervoer, willen bevorderen. Doordat wij dus geen salarissen betalen, kunnen onze kosten beperkt blijven tot zaken als ICT-, telefoon-, porto-, kantoor-, drukwerk- en reiskosten.